Zarządzenie nr 11/2019 Przewodniczącego Komisji Kwalifikacyjnej Podlaskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 20 sierpnia 2019 r. w sprawie powołania zespołów egzaminacyjnych przeprowadzających kwalifikacje osób ubiegających się o upraw

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
7 sierpnia 2020

Zarządzenie nr 11/2019

Przewodniczącego Komisji Kwalifikacyjnej

Podlaskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

z dnia 20 sierpnia 2019 r.

w sprawie powołania zespołów egzaminacyjnych przeprowadzających kwalifikacje osób ubiegających się o uprawnienia budowlane

w sesji jesiennej 2019 r.

Na podstawie § 6 ust. 2 i 3 „Regulaminu postępowania kwalifikacyjnego w sprawie nadawania uprawnień budowlanych” (załącznik do uchwały nr 13/R/17 Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 6 września 2017 r.) oraz ust. 2 „Regulaminu powoływania członków zespołów egzaminacyjnych w sprawach nadawania uprawnień budowlanych” (stanowiącego Załącznik nr 6 do ww. „Regulaminu postępowania kwalifikacyjnego w sprawie nadawania uprawnień budowlanych”)

§ 1

Powołuję nw. zespoły – w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na egzamin na uprawnienia budowlane, który odbędzie się jesienią 2019 r.:

I.Zespół Kwalifikacyjny Nr 1 dla specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w składzie:

1.Krzysztof Falkowski – przewodniczący

dr inż. budownictwa

2.Dariusz Kiluk – członek

mgr inż. budownictwa

3.Wojciech Sadowski – sekretarz

mgr inż. budownictwa

II.Zespół Kwalifikacyjny Nr 2 dla specjalności mostowej i inżynieryjnej mostowej, w składzie:

1.Jerzy Tadeusz Drapa – przewodniczący

mgr inż. budownictwa

2.Wojciech Rębacz – członek

mgr inż. budownictwa lądowego

3.Marek Gwiazdowski – sekretarz

mgr inż. budownictwa

III.Zespół Kwalifikacyjny Nr 3 dla specjalności drogowej i inżynieryjnej drogowej, w składzie:

1.Marek Gwiazdowski – przewodniczący

mgr inż. budownictwa

2.Bartłomiej Piotrowski – członek

mgr inż. budownictwa

3.Jerzy Tadeusz Drapa – sekretarz

mgr inż. budownictwa lądowego

IV.Zespół Kwalifikacyjny Nr 4 dla specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych, w składzie:

1.Marek Gwiazdowski – przewodniczący

mgr inż. budownictwa

2.Witold Chodkiewicz – członek

mgr inż. budownictwa drogowego

3.Jerzy Tadeusz Drapa – sekretarz

mgr inż. budownictwa

V.Zespół Kwalifikacyjny Nr 5 dla specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie sterowania ruchem kolejowym, w składzie:

1.Tomasz Surowiec – przewodniczący

mgr inż. elektrotechniki

2.Henryk Kowalewski – członek

mgr inż. transportu

3.Witold Ostasiewicz – sekretarz

mgr inż. elektryk

VI.Zespół Kwalifikacyjny Nr 6 dla specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, w składzie:

1.Krzysztof Falkowski – przewodniczący

dr inż. budownictwa

2.Stanisław Ziółkowski – członek

mgr inż. melioracji wodnych

3.Marek Gwiazdowski – sekretarz

mgr inż. budownictwa

VII.Zespół Kwalifikacyjny Nr 7 dla specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, w składzie:

1.Tomasz Surowiec – przewodniczący

mgr inż. elektrotechniki

2.Dariusz Mocarski – członek

inż.

3.Wiktor Ostasiewicz – sekretarz

mgr inż. elektryk

VIII.Zespół Kwalifikacyjny Nr 8 dla specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w składzie:

1.Waldemar Mieczysław Paprocki – przewodniczący

mgr inż. inżynierii środowiska

2.Dariusz Cezary Wawrentowicz – członek

dr inż. inżynierii środowiska

3.Grażyna Siemiończyk – sekretarz

mgr inż. inżynierii środowiska

IX.Zespół Kwalifikacyjny Nr 9 dla specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w składzie:

1.Tomasz Surowiec – przewodniczący

mgr inż. elektrotechniki

2.Janusz Topolski – członek

mgr inż. elektryk

3.Wiktor Ostasiewicz – sekretarz

mgr inż. elektryk

§ 2

Do zadań członków powołanych zespołów egzaminacyjnych należy w szczególności:

1)       określenie treści wniosku,

2)       sprawdzenie kompletności wniosku o nadanie uprawnień budowlanych,

3)       weryfikacja załączników do wniosku o nadanie uprawnień,

4)       sprawdzenie wykształcenia wnioskodawcy: jaki ma tytuł, do jakich uprawnień ten tytuł go upoważnia, czy w dacie rozpoczęcia dokumentowania praktyki miał ukończony III rok studiów, czy odpis dyplomu został podpisany,

5)       określenie, czy w okresie studiów wnioskodawca miał możliwość odbywania praktyki,

6)       weryfikacja prawidłowości wypełnienia oświadczenia o odbyciu praktyki,

7)       sprawdzenie pierwszej i drugiej strony książki praktyki, w szczególności danych jej posiadacza,

8)       porównanie daty rejestracji książki praktyki zawodowej z datą pierwszego wpisu,

9)       sprawdzenie prawidłowości daty zakończenia wpisów w książce praktyki zawodowej,

10)   sprawdzenie kompletności informacji w zbiorczym zestawieniu,

11)   określenie funkcji technicznej pełnionej przez praktykanta,

12)   sprawdzenie charakterystyki obiektu,

13)   sprawdzenie, czy poprawione daty zostały parafowane,

14)   sprawdzenie charakterystyki czynności (w książce praktyki – w poszczególnych tygodniach),

15)   określenie wartości merytorycznej praktyki,

16)   przeliczenie ilości tygodni udokumentowanej praktyki,

17)   weryfikacja odbytego okresu praktyki w kontekście wymaganego czasu trwania praktyki,

18)   porównanie danych ze szczegółowego przebiegu praktyki ze zbiorczym zestawieniem książki praktyki (okresy zbiorcze i ilość godzin),

19)   określenie samodzielnej funkcji technicznej pełnionej przez osobę nadzorującą praktykę,

20)   sprawdzenie treści i częstotliwości opinii cząstkowych,

21)   sprawdzenie opinii końcowych po zakończeniu praktyki lub przy zmianie jednostek, w których odbywano praktykę,

22)   nadzór nad prawidłowością uzupełniania dokumentów.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Podlaska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa
Data utworzenia:2020-08-07
Data publikacji:2020-08-07
Osoba sporządzająca dokument:POIIB
Osoba wprowadzająca dokument:Paweł Dąbrowski
Liczba odwiedzin:143