Zarządzenie nr 1/2024 Przewodniczącego Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej Podlaskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 10 stycznia 2024 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
16 stycznia 2024

Zarządzenie nr 1/2024

Przewodniczącego Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej

Podlaskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

z dnia 10 stycznia 2024 r.

w sprawie powołania zespołów egzaminacyjnych przeprowadzających kwalifikacje osób ubiegających się o uprawnienia budowlane

w sesji XLIII - wiosennej 2024 r.

Na podstawie § 6 ust. 2 i 3 „Regulaminu postępowania kwalifikacyjnego w sprawie nadawania uprawnień budowlanych” (załącznik do uchwały nr 17/R/19 Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 16 października 2019 r.) oraz ust. 2 „Regulaminu powoływania członków zespołów egzaminacyjnych w sprawach nadawania uprawnień budowlanych” (stanowiącego Załącznik nr 8 do ww. „Regulaminu postępowania kwalifikacyjnego w sprawie nadawania uprawnień budowlanych”).

§1

Powołuję nw. zespoły – w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na egzamin na uprawnienia budowlane, który odbędzie się wiosną 2024 r. podczas XLIII sesji egzaminacyjnej:

I. Zespół Egzaminacyjny Nr 1 dla specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w składzie:

  1. Krzysztof Falkowski – przewodniczący

dr inż. Budownictwa

  1. Karol Paweł Mor – członek

mgr inż. Budownictwa

  1. Wojciech Sadowski – sekretarz

mgr inż. Budownictwa

II. Zespół Egzaminacyjny Nr 2 dla specjalności inżynieryjnej mostowej, w składzie:

  1. Jerzy Tadeusz Drapa – przewodniczący

mgr inż. budownictwa

  1. Jerzy Romuald Dąbrowski – członek

mgr inż. budownictwa

  1. Marek Gwiazdowski – sekretarz

mgr inż. budownictwa

III. Zespół Egzaminacyjny Nr 3 dla specjalności inżynieryjnej drogowej, w składzie:

  1. Marek Gwiazdowski – przewodniczący

mgr inż. Budownictwa

  1. Piotr Żabicki – członek

mgr inż. Budownictwa

  1. Jerzy Tadeusz Drapa – sekretarz

mgr inż. Budownictwa lądowego

IV. Zespół Egzaminacyjny Nr 4 dla specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych, w składzie:

  1. Marek Gwiazdowski – przewodniczący

mgr inż. budownictwa

  1. Leonard Kurzyna – członek

inż. budownictwa

  1. Jerzy Piotr Mietliński – członek

inż. budownictwo lądowe

  1. Witold Chodkiewicz – sekretarz

mgr inż. budownictwa  drogowego

V. Zespół Egzaminacyjny Nr 5 dla specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie sterowania ruchem kolejowym,  w składzie:

  1. Tomasz Surowiec – przewodniczący

mgr inż. elektrotechniki

  1. Wojciech Jurczyk – członek

mgr inż. transportu

  1. Henryk Kowalewski – sekretarz

mgr inż. transportu

VI. Zespół Egzaminacyjny Nr 6 dla specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, w składzie:

  1. Krzysztof Falkowski – przewodniczący

dr inż. budownictwa

  1. Stanisław Ziółkowski – członek

mgr inż. melioracji wodnych

  1. Marek Gwiazdowski – sekretarz

mgr inż. budownictwa

VII. Zespół Egzaminacyjny Nr 7 dla specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, w składzie:

  1. Tomasz Surowiec – przewodniczący

mgr inż. elektrotechniki

  1. Dariusz Mocarski – członek

inż. elektroenergetyki

  1. Wiktor Ostasiewicz – sekretarz

mgr inż. elektryk

VIII. Zespół Egzaminacyjny Nr 8 dla specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w składzie:

  1. Agnieszka Katarzyna Kozłowska – przewodnicząca

mgr inż. inżynierii środowiska

  1. Mirosław Matusiuk – członek

mgr inż. inżynierii środowiska

  1. Dariusz Cezary Wawrentowicz – sekretarz

dr inż. inżynierii środowiska

IX. Zespół Egzaminacyjny Nr 9 dla specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w składzie:

  1. Tomasz Surowiec – przewodniczący

mgr inż. elektrotechniki

  1. Marcin Kadłubowski – członek

mgr inż. elektryk

  1. Wiktor Ostasiewicz – sekretarz

mgr inż. elektryk

§2

Do zadań członków powołanych zespołów egzaminacyjnych należy w szczególności:

  1. określenie treści wniosku,
  2. sprawdzenie kompletności wniosku o nadanie uprawnień budowlanych,
  3. weryfikacja załączników do wniosku o nadanie uprawnień,
  4. sprawdzenie wykształcenia wnioskodawcy: jaki ma tytuł, do jakich uprawnień ten tytuł go upoważnia, czy w dacie rozpoczęcia dokumentowania praktyki miał ukończony III rok studiów, czy odpis dyplomu został podpisany,
  5. określenie, czy w okresie studiów wnioskodawca miał możliwość odbywania praktyki,
  6. weryfikacja prawidłowości wypełnienia oświadczenia o odbyciu praktyki,
  7. sprawdzenie pierwszej i drugiej strony książki praktyki, w szczególności danych jej posiadacza,
  8. porównanie daty rejestracji książki praktyki zawodowej z datą pierwszego wpisu,
  9. sprawdzenie prawidłowości daty zakończenia wpisów w książce praktyki zawodowej,
  10. sprawdzenie kompletności informacji w zbiorczym zestawieniu,
  11. określenie funkcji technicznej pełnionej przez praktykanta,
  12. sprawdzenie charakterystyki obiektu,
  13. sprawdzenie, czy poprawione daty zostały parafowane,
  14. sprawdzenie charakterystyki czynności (w książce praktyki – w poszczególnych tygodniach),
  15. określenie wartości merytorycznej praktyki,
  16. przeliczenie ilości tygodni udokumentowanej praktyki,
  17. weryfikacja odbytego okresu praktyki w kontekście wymaganego czasu trwania praktyki,
  18. porównanie danych ze szczegółowego przebiegu praktyki ze zbiorczym zestawieniem książki praktyki (okresy zbiorcze i ilość godzin),
  19. określenie samodzielnej funkcji technicznej pełnionej przez osobę nadzorującą praktykę,
  20. sprawdzenie treści i częstotliwości opinii cząstkowych,
  21. sprawdzenie opinii końcowych po zakończeniu praktyki lub przy zmianie jednostek, w których odbywano praktykę,
  22. nadzór nad prawidłowością uzupełniania dokumentów.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

 

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:POIIB
Data utworzenia:2024-01-16
Data publikacji:2024-01-16
Osoba sporządzająca dokument:POIIB
Osoba wprowadzająca dokument:Paweł Dąbrowski
Liczba odwiedzin:200